Reklamačný poriadok

8. ZÁRUKY A REKLAMÁCIE

8.1 Vybavovanie reklamácií sa riadi záručnými podmienkami konkrétneho tovaru, Obchodným zákonníkom a príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a osobitnými predpismi.
8.2 Záručná doba na všetok ponúkaný tovar v internetovom obchode predávajúceho je 24 mesiacov. Na uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) vždy postačuje doklad o zakúpení (priložená faktúra). Predloženie dokladu o zakúpení na účely reklamácie postačuje aj v prípade, že bol vydaný záručný list, ale zákazník ho stratil.
8.3 Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej častí) spôsobené používaním.
8.4 Reklamovaný tovar je kupujúci povinný doručiť na reklamáciu čistý, mechanicky nepoškodený, s kópiou faktúry, dodacieho listu. Kupujúci je povinný spolu s tovarom zaslať aj popis vady.


8.5. Za vadu nie je možné považovať:
• vizuálne alebo čuchové vnemy nepríjemné pre zákazníka
• zmeny vyplývajúce z prírodného charakteru použitých surovín
• omyl na strane zákazníka pri objednávke tovaru
• opotrebenie alebo spotreba tovaru spôsobená obvyklým používaním alebo ak to vyplýva z povahy veci (napr. uplynutím doby životnosti)


8.6 POSTUP REKLAMÁCIE:
8.6.1. Čo najskôr nás informovať emailom alebo telefonicky o chybe výrobku.
8.6.2. Poslať produkt späť na adresu firmy predávajúceho

Naturalka - náš príbeh v pár vetách

Počet zobrazení: 276

Už viac ako dvadsať rokov sa spoločne venujeme celostnému prístupu ku zdraviu, osobnému rozvoju a holistickým terapiám.

Čítajte viac... Komentáre: 0

HOLOS-TERAPIE.SK

Počet zobrazení: 173

Kineziológia, individuálne terapie, konzultácie a masáže

Čítajte viac... Komentáre: 0

naturalka_eshop

  • 34 Príspevkov
  • 64 Sledující
  • 30 Sledovaní

Naturalka

Prírodné produkty pre zdravie a osobnostný rozvoj

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info

*